RSS

Rentetan Kemasukan ke IPTA

Utk mnjejakkan kaki ke ipta bkn mudah....Pelbagai hlgan n pringkat perlu ditempuhi....
Pada mulanyer,aku dkhndaki utk memohon scra on9...slpas tu,aku dkhndaki mghntar dokumen2 yg dprlukn...kmudian,tahap strusnyer aku perlu mghadiri temuduga n ujian medSI di kampus...Akhrnyer,lulus....Alhamdulillah,aku d trime msuk ke Univ yg trulung d Msia...Aku mgdftrkn dri pd 21hb...utk mgdftr pun ade thap2 yg perlu d ikuti satu persatu...Maka bermula lah mggu suai knal...Family aku pergi mnggalkn aku d cni...hehehee...MCM2 xtvt yg d lakukn di klej kediaman ni...best sgt...barisan urusetia mmg gempak...baik punyer!!!!thanks allz...mcm2 pengalamn yg blh dtimba...len tmpt ,len caranyer...Aku trime ngn hti trbuka...1 umah,ade 3 blik,1 blik ade 2org..mber2 smuanyer sempOiii...Alhamdulliah sgala kmudahn n kprluan dsediakn...cme skg ni kne bljr sesuaikn dri...tmpt baru...huhuhuuu...

0 comments: