RSS

Nangis Lagi

air mata mengalir lg...mnitis tnpa di minta..mngalir tnpa halangan...aku resah...aku igtkn ianya tlh kring stelah sekian lme tdk mnitis...sangkaan aku salah...sakit hti ini ketika ia mengalir tanpa rse simpati...sayu sgt...suasana sunyi dan nyaman pd wktu mlm menemani aku..nmun bila ia mengalir,ia menimbulkan rse tenang pd dri aku....tme ksih....aku xtahu bagaimana utk mgelak lg... aku ikutkn je.....moga2 suatu hr nti aku akn mndpt lg ttisan air mata yg ckp brmkne dlm hdup aku dn buknnyer air mata kesdihn yg mnjdi mimpi ngeri bg aku....sblom ni aku prnah mndpt titsan air mata dr fmly aku stlh aku beroleh sglung diploma n air mata ksdihan ble aku dmsukkn ke hosptl d ats sbb2 yg xdpt d elakkn....demi mama n papa aku.....aku sggup lakukan ape shja slagi hayat dkndung bdan....aku syg fmly aku sgt2....

0 comments: