RSS

Alhamdulillah & Tahniah



Alhamdulillah syukur...
Berkat tunjuk ajar dari penyarah2 n tutor...
Berkat doa ibu bapa d kg...
Berkat kerjasama dgn kwn2...
Berkat usaha, dan doa dr smua...
Akhirnye aku dan kwn2 yg len beroleh kptsn pprksaan akhr yg cmrlang...

Alhamdulillah syukur...
Kte smua dpt mnrskn ke sem akn dtg...
Kpd yg cmrlang,kekalkn kcmrlang itu...
Kpd yg krg cmrlng,prlu tgktkn usaha...

Aku brpesan kpd dri aku dan yg len...
Agr tdk akn sombong,bongkak dgn kjyaan yg d prolehi...

Aku brpesan kpd dri aku dan yg len...
Agr tdk akn brpts asa,mdh myrh kalah jka prnh mnglami kklahan...

Setiap ape yg brlaku d dunia ini...
Pasti ade hikmah d sbliknyer...

Ape yg pnting...
Kte perlu btlkn niat kte...
Usaha dgn ggih...
Twakal kpd Allah swt...

Insyaallah...
Kte akn beroleh kemenangan...
Amin...

0 comments: