RSS

Dugaan Lagi



Setahu aku,aku mahupun fmly aku xpnh nk brdndam ngn sape2 pun... Knp smua ni trjd dlm hdup aku... Aku xleh trime... Begitu bsr dugaan yg kne tmpuh... Ape dosa aku dan fmly??? Kteorg xpnh nk ggu hdup org len... Apatah lg klow nk mnmpang kesenangan org len... Org len ade la yg mnmpang ngn kteorg... Kesenangan kami, kemewahan kami, smuanyer d kongsi ngn org d skliling... Kteorg xpnh ade rse smbong atau iri hti ngn sape2... Kpd yg ade niat jhat, lpekn la niat trsbut... Klow rse xpuas hti or dndam, dtg la brdpn... Insyaallah ade cre yg trbaik utk slsaikn mslh... Jgn hnye pk utk jgka mse pndek... Pk la utk jgka mse pjg gak... Jgn igt kte sme kte je... Igt kte ngn Allah swt mcm mne... Allah akn sntiasa ade ngn org yg traniaya... Sgala dugaan, aku redha Ya Allah... Kuatkn iman kami, bntulah kami Ya Allah... Amin... Amin... Amin...

0 comments: