RSS

Pembentangan Poster Projek Tahun Akhir



Alhamdulillah...
syukur sgt2...
Aku dh pun slsai presnt poster FYP!!!
kne nilai ngn Prof Madya kot...
ade komen2 yg mmbina...
cdgn yg brnas...
akan djdkn pnduan...
akan dtg smbg blik pnulisan tesis...
huh!!!

tme ksih kt fmly...
wlaupun dlm ksntukan mse,aku msh mmpu mbhgiknnyer...
dmi mnjaga hti msg2..
mama n papa sntiasa support aku...
tme ksih!!!!
muuuaahhh!!

tme ksih kt mr hubby to be!!!
yg xpnh pts2 bg smgt kt aku...
sntiasa backup aku...
muuuaaahhh!!!

tme ksih kt kwn2 yg byk mmbntu n mmbntutkn aku...
aku brsyukur sgt2...
dbri pluang or pglmn tuk rse smua ni...
xktgglan kpd lec yg byk mmbtu,bg tnjuk ajr,guide aku...
lg2 supervisor aku!!!
mmg superb la!!!
tme ksih Puan Saadah!!!
hnye Allah dpt mmblsnyer...

Insyaallah...
xlme lg akn mnamatkn pgjian dgn jayanye...
amin..
Insyaallah...

0 comments: