RSS

Persamaan vs Perbezaan

Persamaan vs Perbezaan
1001 kemungkinan rse ksh itu ada samanyer
1001 kemungkinan rse syg itu ada samanyer
1001 kemungkinan rse rindu itu ada samanyer
1001 kemungkinan rse cinta itu ada samanyer

Persamaan vs Perbezaan
1001 kemungkinan rse ksh itu ada bezanyer
1001 kemungkinan rse syg itu ada bezanyer
1001 kemungkinan rse rindu itu ada bezanyer
1001 kemungkinan rse cinta itu ada bezanyer

Persamaan...
Kita mghrapkn segala2nye sme...
Kita mnginginkn sgala2nyer sme...

Perbezaan...
Kita mghrapkn sgala2nyer xde beza...
Kita mnginginkn sgal2nyer xde beza...


Patah tumbuh
Hilang silih berganti
Namun kita xleh mghrpkn yg akn dtg akn sme dgn sblmnyer...
Tetapi kita blh mghrpkn yg akn dtg ade beza dgn sblmnyer...
Segala2nyer dtk drncg...
Kita perlu trime dgn seadanyer...
Jgn sesekali kte mmbezakn antara satu sme len...
Jgn sesekali kte menyamakn antara satu sme len...

Mungkin kte xsdar...
Mungkin ade hti yg akn trguris...
Mungkin ade hti yg trluka...
Mungkin ade hti yg trsentuh...
Mungkin ade hti yg menangis...

Segala2nyer luar jgkaan kte...
Segala2nyer tdk d sengajakn...
Segala2nyer tdk d rncg...


Dear,
Aku trime drimu sbg mne kau menerima driku...
Aku tdk mmbndingkan dirimu dgn sesiapa..
Aku cme mghrpkn drimu mnerima diriku seadanyer...
Aku akui,aku mmg ade kekurangan...
Aku akui,aku mmg ade kelemahan...
Aku akui,aku mmg ade cacat celanyer...
Aku akui,aku hnye manusia bse...


0 comments: