RSS

Pintu hati

agk lme aku mnutp pntu hti ini utk insan bgelar lelaki.. agk lme utk aku mnerima insan yg bru...
terlalu byk kenangan phit dan mnis yg msih ada dlm kpala aku...nk d lpe mmg xblh...sgala2nyer bg aku sgt brmkna...aku xbpe ykin dgn dri sndri... aku pun xth knp... ape hrus aku buat... mahu tp ego... ego yg melampau2... sehgga mnyeksa diri sndri... slalu je wt aku resah gelisah... nmun aku tdk mygka...die mncul dlm hdup aku...hmpir sgala2nyer brubah... xde pksaan... aku trime ngn hti yg trbuka...tanpa aku sedari,aku mmg sygkn die...byk kali aku mnidakknnyer,nmun ia mmg nyata...pntu hti aku dh pun trbuka...kunci ade ngn die...aku hrp die blh kunci pntu hti aku dr dlm...dan bknnye aku yg kuncinyer lg....ble ia dh lme trkunci,aku isau ape yg ade d dlm x seindah yg d sangka....hrp2,xkn....NEVER!!!!

0 comments: