RSS

Perubahan

Dear...
byak yg tlh berubah dlm hbgn kte..
knp perlu smua ni???

Dear...
byk yg tlh berubah sjk keblkgn ini...
knp smpai mcm tu skali???

Dear...
byk yg tlh berubah antara kte br2...
knp mcm ni???

Dear...
perubahan kpd yg lbh baik utk hbgn kte mmg perlu...
nmun ia mkin jauh...
knp perlu bgitu???

Dear...
kini aku merasakan diri ini xbrmkne dlm hdupmu lg...
kini aku merasakan khlgn drimu yg sbnr....
kini aku merasakan yg aku xlyak utk drimu...
kini aku merasakan byk kekurangan pd aku...
kini aku merasakan drimu msti mmbuat kptsn...

Dear...
aku xmmpu utk mnggu dan trs mnggu....
aku hnye inginkn kpstian yg sbnr...
aku xmahu dprmainkn lg...
aku dh penat mlyan smua ni....
aku dh trlalu lemah utk melawan smua ni...
aku dh xmmpu....

Dear...
aku mghrpkn drimu memahami ape yg aku alami slame ni...
aku mghrpkn akn ade satu cahaya kbhgiaan dlm hdup kte...
aku mghrpkan yg trbaik utk drimu...
hnye utk mu....

0 comments: