RSS

Semalaman Berjaga...

semalaman aku xtdo...kusut kpala aku...brcelaru sgt2...xtrcpai dek akal pk...aku xth la ape nsib aku..ape yg aku nk msti xdpt....ape yg aku dh dpt,aku akn khlgan...smuanyer xkn kekal...melainkn yg Maha Esa...tu mmg xleh nk sangkal lg...bengkak mata aku...pening kpala....mata pun dh kuyu...dh xcntik mata aku ni...aku rse mcm malang sgt2...very bad luck!!!!aku bnci!!!aku bnci smua ni....aku bnci!!!!klow aku th smua ni akn brlaku,aku xkn mgkin akn trsknnyer...trlalu lemah...aku cbe tabahkn hti...aku cbe kuatkn semangat....tp aku xleh tipu dri sndri...dlm hti msuh mngis....jiwa msh mronta...aku memberontak!!!!!!!!!!!!!!!!spjg mlm tmbul sribu persoalan,sribu jwpn...aku mkin keliru...smkin aku nk lpekn smua tu,smkin aku igt....aku cbe lpekn tp xdpt....stiap saat....stiap dtik msih ade die....die xkn hlg dr hdup aku...die dh tkluk hti aku....aku syg die sgt2....prcayelah........

0 comments: