RSS

Jodoh



Alhamdulillah...

Dia yg aku knl time skolah dlu dh slmt mndirikn rmh tgga...
Xlme lg dpt bby la tue...
Dia kini dh kje kt sbuah bank d ngri klhiranyer...

Dia yg aku knl dr ym kini dh brtunang...
Xlme lg naik pelamin lak...
Dia dh lme kje kt nun jauh dr semnjung iaitu bumi kenyalang dan brjuahn ngn fmly d ngri9...

Dia yg aku knl dr ym xlme lg akn bertunang...
Xlme lg dh jd tunang org...
Dia bru brtgas kt ngeri utara jauh dr kluarga d bndar metropolitan...

Aku tumpang gmbira...
Aku ttp aggp korg sbg kwn...
Aku xkn pnh lpekn korg...
Aku akn sntiasa mndoakn utk kbhgiaan kalian smua...
Andai ade trslh kata sepjg kte brkwn,maafkn aku...


4 comments:

Pyka said...

Sape weh Doremon ke?

Salam - LoVeLyCapRy said...

doraemon mne lak nie???

Anonymous said...

Abes 2? Sape kah?

Salam - LoVeLyCapRy said...

ade la...insan yg pnh dkenali...insan yg pnh dsygi.. mgkin akn dtg ade lg..jdoh dgn yg len dan bknnyer dgn aku...aku trime...