RSS

Selamat Tahun Baru 2011

Alhamdulillah,kte msih ade ksmptan utk mnymbut thn baru... Smoga ape yg dhjati akn trmkbul... Berbekalkn usaha dan semangat yg kuat... Aku cme mghrpkn supaya ade sinar yg bkal mncul dr celah2 awan yg gelap... Smoga hjan yg trun pnuh ngn kgmbiraan dan bknnyer ksdhn... Insyaallah,dgn tekad yg utuh,akn aku pertahankn stiap pndrianku... Aku percaye,aku mampu lakukan smua tu... Insyaallah sgala2nye akn lbh baik dr yg sblmnyer... Aku akn cbe wt yg trbaik utk fmly,dri aku sndiri dan knlan2 aku yg len... Aku inginkn smua yg mngenali aku akn turut merasa perubahan yg bakal aku lakukan... Insyaallah,Aku yakin... Perkara yg lps akn aku kburkn...Kpd yg akn dtg,aku akn bg nyawa yg bru... Prkara yg lps akn aku jdkn pglmn n rjukan kpd aku utk mmperkasakn yg akn dtg... Insyaallah aku ade kekuatan utk mnrskn khdpn yg akn dtg... Selamat Tahun Baru!!!

0 comments: